Monday, October 09, 2017

Očistili Partizansko groblje

Kopiram ovu vijest iz Nezavisnih novina. Vjerovatno ce vecini ova vijest biti beznacajna, jer su okupirani svakodnevnim problemima koji im se cine mnogo vaznijima. Posto sam, kad god sam u Banjaluci, cesto na Gradskom groblu, prolazim i pored njegovog dijela,Partizanskog groblja i svaki put zastanem i zakljucim da je jadno i zapusteno stanje Partizanskog groblja odraz odnosa danasnjih vlasti prema partizanima i njihovoj borbi. Zato ovu akciju simpatizera SUBNORa iskreno podrzavam i smatram pozitivnom i evo ovim putem se nudim da mi se jave i ako budem u Banjaluci zelio bih, zajedno s njima,  ucestvovati u njihovoj akciji vezanoj za ovo groblje. Siguran sam da ce se naci jos neki od mojih prijatelja koji bi se pridruzili.

******************



Članovi Gradskog odbora SUBNOR-a očistili su Partizansko groblje. Ovo je druga akcija koju su upriličili potomci i poštovaoci boraca NOR-a. "Na ovom groblju nalazi se 540 ploča s imenima naših boraca i mi smo ovom akcijom pokazali da nismo zaboravili naše drugove, borce antifašiste", rekli su u GO SUBNOR-a. Dodali su da je uređenje tog prostora najmanje što su mogli učiniti za borce antifašiste, Partizansko groblje nije ušlo u program sanacije spomenika prema Zakonu o spomenicima i grobljima. GO SUBNOR-a tokom godine provodi niz aktivnosti, a ovo je samo jedna od njih.

Sadržaj ovog članka kopiran je sa portala Nezavisnih novina

No comments:

Post a Comment